توی تراس نشستم و
سیاوش داره آهنگ قول رو میخونه ، مگه میشه کسی این آهنگ رو بنویسه و تجربه اش نکرده باشه ؟چقدر قشنگه ، چقدر به دل میشینه و چقدر خاطره با آهنگ های سیاوش و در اوجش آهنگ نوازشبهت قول میدم نبینی منوبهت قول میدم سراغت نیامبهت قول میدم عزیز دلمکه چشمت نیفته دیگه توو چشامقراره که خوشبخت باشی بروبهت قول میدم دلم نشکنهبذار نامه هاتو بهت پس بدمکه فکرت نمونه دیگه پیشِ منکه با نامه هات خاطراتت رو همبسوزونیشون تووی آتیش منبه چشمای من اعتنایی نکنبه آهی که تووی صدای منهخداحافظی کن خداحافظیبهت قول میدم دلم نشکنهو آهنگ نوازش میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالممیشه ببندی بالمو اخه شکسته بالممیفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمومیشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمومیشه بشینی پیشمو و یه شعر برام بخونیامشب یه کم تنها شدم میشه پیشم بمونیانگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشهاینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشهمیشه نوازشم کنی وقته گرفته حالممیشه ببندی بالمو اخه شکسته بالممیشه نوازشم کنی وقته گرفته حالممیشه ببندی بالمو اخه شکسته بالممیفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمومیشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمومیشه بشینی پیشمو و یه شعر برام بخونیامشب یه کم تنها شدم میشه پیشم بمونیانگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشهاینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشهمیشه نوازشم کنی وقته گرفته حالممیشه ببندی بالمو اخه شکسته بالممیشه نوازشم کنی وقته گرفته حالممیشه ببندی بالمو اخه شکسته یادگارخودم...
ما را در سایت یادگارخودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت: 14:50